Verbeterde klanttevredenheid dankzij een rapportage webapplicatie!

December, 2022

Voor Te Kloeze hebben we een geavanceerde webapplicatie ontwikkeld die hen in staat stelt digitale rapporten voor hun klanten te genereren. Met deze applicatie kunnen ze na een bezoek aan een klant eenvoudig video’s toevoegen van rioolinspecties en adviespunten. Vervolgens kan het rapport automatisch via e-mail naar de klant worden verzonden.

Omschrijving

We hebben een webapplicatie ontwikkeld waarmee ze eenvoudig digitale rapporten kunnen opstellen voor hun klanten. Met deze applicatie kunnen ze na een bezoek aan een klant eenvoudig video’s toevoegen van rioolinspecties en adviespunten, waarna het rapport automatisch via e-mail naar de klant wordt verzonden.

Een handige functie van de applicatie is de statusafhandeling, waarmee Te Kloeze direct kan zien welke rapportages al zijn verzonden en welke nog openstaan. Dit zorgt voor een overzichtelijke workflow en helpt bij het onderhouden van de communicatie met klanten.

We blijven met Te Kloeze samenwerken. Momenteel zijn we bezig met de ontwikkeling van een mobiele app in samenwerking met Te Kloeze & Riooltotaal. Deze app zal het mogelijk maken om digitale formulieren, zoals verlofaanvragen, digitaal te registreren. Dit biedt Te Kloeze en hun medewerkers een overzichtelijke en geautomatiseerde manier om belangrijke informatie vast te leggen en te beheren.

The process

Resultaten

What client has to say after seeing the result

Plan een gesprek in om je IT-project te bespreken.

Web applicatie laten maken

Wil je ontdekken welke mogelijkheden een webapplicatie kan bieden voor jouw bedrijf? Bij ons ben je aan het juiste adres! We hebben een uitgebreide expertise in het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties die bedrijven helpen om hun processen te stroomlijnen, efficiëntie te vergroten en de gebruikerservaring te verbeteren.

Meer van onze recente projecten

Bekijk hier onze overige projecten

Naadloze integratie met een ERP-systeem

Mei, 2024 Een efficiënte IT-structuur is essentieel. Aloca N.V., een Belgische klant, kampte met problemen door papieren urenbriefjes, wat leidde tot onoverzichtelijkheid en veel handmatig